Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

Νυχτερίδες κι αράχνες...

...γλυκιά μου...
Αχ πάει το blogακι μου...μία που το έφτιαξα και μία που το παράτησα...
Πώς να μην το παρατήσω που μόλις έβρισκα 10 λεπτά ελεύθερα έλεγα να κλείσω λίγο τα μάτια μου... Τέλος πάντων. 

Έχουμε βρει τους ρυθμούς μας πλέον σαν τετραμελής οικογένεια αν και σε λίγο καιρό θα τους ξαναχάσουμε...θα σας τα πω άλλη στιγμή αυτά.
Σιγά σιγά επιστρέφω και εγώ στα παλιά μου, στο πλέξιμο, το ράψιμο γενικά στις κατασκευές, που δεν έχω παράπονο αν και η κούραση πολλές φορές με νικάει. Πώς άντεχε η μαμά του άντρα μου με 7 παιδιά δεν μπορώ να καταλάβω...


Ξεκίνησα που λέτε να πλέκω μία κουβέρτα. Δεν σας έχω φωτό ακόμα να μεγαλώσει λιγάκι πρώτα. Έραψα και διάφορα μικροπραγματάκια. Εν τω μεταξύ λέει ο Κώστας εδώ και καιρόοοοοοοο να μου κάνει ένα δώρο για τα γεννητούρια. Και καταλήγω σε μία ραπτομηχανή που από καιρό μόλις τη βλέπω σε βιτρίνα η καρδιά μου χτυπάει. Αναφέρομαι στην αγαπημένη Singer Smart II. Πάει όμως αυτό το όνειρο...άτιμα capital control... βγάζει το lidl πριν λίγες μέρες ραπτομηχανή. Ε λέμε αυτή θα την πάρουμε και όσο αντέξει. Πάμε εκεί πουθενά ραπτομηχανή. Δεν την είχαν φέρεο καν. Δεν είναι γραφτό μου φαίνεται η καινούρια ραπτομηχανή. Τέλος πάντων πάλι.


Σχεδιάζω διάγορα στο μυαλό μου και τα οργανώνω σε λίστες που πάνε και έρχονται στο tablet και δεν κρατιέμαι να αρχίσω να τα πραγματοποιώ. Έχω ετοιμασει 2-3 αναρτήσεις σε ότι αφορά την πορεία μας από την τελευραία μου ανάρτηση. Ελπίζω να μην αργήσω πάλι να τις ανεβάσω. 
Σας χαιρετώ προς το παρόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θέλεις να συζητήσουμε για τα παραπάνω? Άφησέ μου το σχόλιό σου!