Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

Να σας κεράσω;

Αχ ούτε ένα γλυκό για το καλοσώρισμα; Είμαι απαράδεχτη. Να λοιπόν σε τι ξεσπάω τις ορμόνες της λοχείας. Τέτοια ζήλεια ούτε στην εγκυμοσύνη. 

           
Δεν είχα τα απατούμενα για παγωτό οπότε δούλεψε η φαντασία.

Πάρτε 2 μπανάνες, κόψτε τις σε ροδέλες, αραδιάστε τις σε ένα δίσκο και βάλτε τον στην κατάψυξη έως ότου παγώσουν. Στη συνέχεια βάλτε τις ροδέλες στο μπλέντερ μαζί με 1-2 κουταλιές μέλι και χτυπήστε μέχρι να γίνουν κρέμα. Χτυπήστε 300γρ κρέμα γάλακτος σε παχύρευστη μορφή (όχι σαντιγύ) ρίξτε και λίγη τρούφα και ανακατέψτε με την κρέμα μπανάνας. Βάλτε το μείγμα σε ένα μπολ και μετά στην κατάψυξη όπου 3 φορές ανά μισάωρο θα ανακατεύετε για να γίνει αφράτο.

Κατά το σερβίρισμα οι επιλογές είναι άπειρες, σιρόπι, ξηροί καρποί, τριμμένη σοκολάτα, κομμάτια μπανάνας αλλά μπορείτε και σκέτο.

Ωραία νομίζω ξεκινάω το blog, γλυκά-γλυκά!!

5 σχόλια:

  1. Μου αρέσει που δεν έχει γάλα!!! αφού ούτε να το μυρίσω... Με την κρέμα γάλακτος δεν έχω τόσο θέμα όταν γίνεται αφράτη. Παραξενιές θα μου πεις... :))) Νίκη έχεις facebook η προφίλ στο G+?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω ξέρω το διάβασα και αλλού, σου έχω πιο γρήγορη λύση. Κάνε όλη τη διαδικασία με τις μπανάνες και μετά βάλε μέλι και μερέντα. Θα με θυμηθείς.
      έχω και από τα δύο που ρωτάς. Νομίζω το G+ το έχω στο άλλο blog αλλά θα τα βάλω εδώ και τα δύο μόλις ασχοληθώ λιγάκι παραπάνω.

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο κέρασμα, θα πάρω!
    Καλώς σε βρίσκω στο καινούριο μπλογκ, θα πάω και μια βόλτα από το παλιό.
    Να σας ζήσουν τα μικρούλια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νίκη, ευχαριστώ για τις ευχές και την επίσκεψη. Το παγωτό στο συστίνω, όσοι το έφαγαν τους άρεσε πολύ. Ελπίζω να τα λέμε.

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θέλεις να συζητήσουμε για τα παραπάνω? Άφησέ μου το σχόλιό σου!